منتـدى طــلاب جامعــة القاهــرة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتـدى طــلاب جامعــة القاهــرة

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ربح حقيقى من النت و مجربوا بنفسي و مضمون

كاتب الموضوعرسالة
midooozzz

midooozzz

ربح حقيقى من النت و مجربوا بنفسي و مضمون Empty
مُساهمةموضوع: ربح حقيقى من النت و مجربوا بنفسي و مضمون   ربح حقيقى من النت و مجربوا بنفسي و مضمون Emptyالجمعة يوليو 23, 2010 4:48 pm

الموضوع هو انك ازاى تعرف تكسب فلوس حقيقيه من النت من شركات عالميه بتعرض اعلاناتها و كل المطلوب منك هنا انك تدخل و تشوف الأعلانات دى كل اعلان 10 ثوانى بس و اودام كده بتاخد سنت على كل اعلان هتشوفوا و الكلام ده انا مشترك فيه بنفسي و متأكد ميليون فى الميه من مصدقيتوا
و اللى عاوز يجرب ده اللينك علشان تشترك فى الموقع و هستنى اى اسئله عاوزين تعرفوها و دلوقتى هقولوكوا ازاى تشتركوا و ازاى تعرفوا تاخدوا الفلوس دى من النت بس الأول ده اللينك

http://www.onbux.com/?rh=be768809ae9d19c0ba616fe5efe05ae9

اول ماتدخل على اللينك المفروض تعمل ريجستريشن على الموقع و ده سهل جدا شويه بيانات و هتملاها كلها و يبعتولك رساله تأكديه على الميل بتاعك و الكلام اللى انتوا كلوكوا عارفينه ده
بعد ما تعمل الريجستريشن هتدخل على الموقع بالأكونت بتاعك و تبدأتدخل على الأعلانات و هما اربعه مسموحين ليك كل يوم يعنى 4 سنت فى اليوم......و دول ولا يعملوا اى حاجه بس الميزه فى الموقع ده انك ممكن تأجر ناس يدخلوا معاك على الأعلانات و تاخد انت سنتات زى ما هما بياخدوا بالظبط و كل ما تبعت اضافه لواحد برضوا بتاخد زى ما هو بياخد المهم بس ان الموضوع عاوز صبر شويه .
كده انت دخلت على الموقع و بدأت تعمل فلوس بس يا ترا بقى هتاخد الفلوس دى ازاى ؟؟؟؟؟؟
فى دلوقتى بنوك الكترونيه عالميه و معترفه بمصر يعنى تعمل عليها اكونت ليك و تحول فلوس و انت في بيتك و برضوا تقدر تسحبها و انت فى مكانك و ده بنك اسموا اليرت باي و فرعوا هنا فى مصر اسموا بنك مصر بتدخل برضوا تعمل عليه ريجستريشن و تحول عليه الفلوس اسم الموقع www.alertpay .com

و على الموقع بعد ما تسجل هتلاقى اثباتات دفع الناس مصوراها و حطاها على منتدى الموقه و على فكره ده موقع عالمى و مصدقيتوا مضمونه ميليون في الميه
و انا مستنى اسئله او أى استفسار من اى حد عاوز يشترك و يجرب
midooozzz

midooozzz

ربح حقيقى من النت و مجربوا بنفسي و مضمون Empty
مُساهمةموضوع: رد: ربح حقيقى من النت و مجربوا بنفسي و مضمون   ربح حقيقى من النت و مجربوا بنفسي و مضمون Emptyالسبت يوليو 24, 2010 7:29 am

[b]ايه يا جماعه محدش فكر خالص كده انوا يشترك.... الموضوع جامد بس جربوا و مش هتخصروا حاجه

ربح حقيقى من النت و مجربوا بنفسي و مضمون
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-